Doelstelling van de training:
De deelnemers leren op een correcte wijze de telefoon aan te nemen en indien gewenst door te verbinden. U luistert actief en weet de juiste vragen te stellen op het juiste moment. U speelt in op de wensen en het gedrag van de beller en komt uw afspraken na.
Doelgroep:Secretaresses, helpdesk‐en servicemedewerkers en iedereen die in zijn of haar werk zakelijke telefoongesprekken voert en efficiënter wil leren telefoneren.
Trainingsduur:2 dagen
Ideale voorkennis:Kennis van de trainingen Windows en Microsoft Word intro is noodzakelijk.
Trainingsopzet:
- Voor‐ en nadelen van de telefoon
- Wat is effectief professioneel en klantgericht telefoneren
- Klantverwachtingen
- LSD: Luisteren, Samenvatten en Doorvragen
- KoBo: Kort en bondig formuleren
- Telefoonetiquette
- Aandachtspunten voor professioneel telefoneren
- Gespreksstructuur
- Gesprekstechnieken
- Telefonische klachtenbehandeling
- Andere lastige gesprekken
- Nederlands spelalfabet
- Internationaal spelalfabet
- Cases en rollenspelen
Actie aanbod
Komt u voor de training van 15 mei 2018?
Neem snel contact op en ontvang 25% korting op deze training!