De deelnemers leren op een correcte wijze de telefoon aan te nemen en indien gewenst door te verbinden. U luistert actief en weet de juiste vragen te stellen op het juiste moment. U speelt in op de wensen en het gedrag van de beller en komt uw afspraken na.
De deelnemers leren op een correcte wijze de telefoon aan te nemen en indien gewenst door te verbinden. U luistert actief en weet de juiste vragen te stellen op het juiste moment. U speelt in op de wensen en het gedrag van de beller en komt uw afspraken na.
Doelgroep:Secretaresses, helpdesk‐en servicemedewerkers en iedereen die in zijn of haar werk zakelijke telefoongesprekken voert en efficiënter wil leren telefoneren.
Trainingsduur:2 dagen
Ideale voorkennis:Kennis van de trainingen Windows en Microsoft Word intro is noodzakelijk.
- Voor‐ en nadelen van de telefoon
- Wat is effectief professioneel en klantgericht telefoneren
- Klantverwachtingen
- LSD: Luisteren, Samenvatten en Doorvragen
- KoBo: Kort en bondig formuleren
- Telefoonetiquette
- Aandachtspunten voor professioneel telefoneren
- Gespreksstructuur
- Gesprekstechnieken
- Telefonische klachtenbehandeling
- Andere lastige gesprekken
- Nederlands spelalfabet
- Internationaal spelalfabet
- Cases en rollenspelen
Komt u voor de training van 15 mei 2018?
Neem snel contact op en ontvang 25% korting op deze training!