De deelnemers leren op een correcte wijze de telefoon aan te nemen en indien gewenst door te verbinden. U luistert actief en weet de juiste vragen te stellen op het juiste moment. U speelt in op de wensen en het gedrag van de beller en komt uw afspraken na.

Doelstelling van de training:

De deelnemers leren op een correcte wijze de telefoon aan te nemen en indien gewenst door te verbinden. U luistert actief en weet de juiste vragen te stellen op het juiste moment. U speelt in op de wensen en het gedrag van de beller en komt uw afspraken na.

Doelgroep:

Secretaresses, helpdesk‐en servicemedewerkers en iedereen die in zijn of haar werk zakelijke telefoongesprekken voert en efficiënter wil leren telefoneren.

Trainingsduur:

2 dagen

Ideale voorkennis:

Kennis van de trainingen Windows en Microsoft Word intro is noodzakelijk.

Trainingsopzet:
  • Voor‐ en nadelen van de telefoon
  • Wat is effectief professioneel en klantgericht telefoneren
  • Klantverwachtingen
  • LSD: Luisteren, Samenvatten en Doorvragen
  • KoBo: Kort en bondig formuleren
  • Telefoonetiquette
  • Aandachtspunten voor professioneel telefoneren
  • Gespreksstructuur
  • Gesprekstechnieken
  • Telefonische klachtenbehandeling
  • Andere lastige gesprekken
  • Nederlands spelalfabet
  • Internationaal spelalfabet
  • Cases en rollenspelen
Actie aanbod

Komt u voor de training van 15 mei 2018?
Neem snel contact op en ontvang 25% korting op deze training!